dinsdag 26 april 2011

Flip slaapt bij Nada








Hallo allemaal,
Ik mag deze keer bij Nada logeren en wat is Nada blij! De oma van Nada haalde ons bij school op, daar hebben we gegeten en heeft Nada nog eventjes met mij gespeeld, want Nada moest naar de schoolarts. Ik mocht mee naar de schoolarts. Nada moest de hoortest doen, en die ging helemaal goed. Daarna mocht ik de hoortest doen en Nada was toen de schoolarts en gelukkig was er met mijn oortjes ook niets mis. Na de schoolarts zijn we een taartje gaan eten bij Bakker Bart, dat was echt heerlijk. Toen we daarna Nada’s zussen Gwen en Isa gingen ophalen kon ik eindelijk naar Nada’s huis. Hier heeft Nada heerlijk met mij buiten gespeeld. S’ avonds hebben we samen gechocolade fonduet. Lekkere aardbeien met witte chocolade. Daarna zijn we samen op de bank in slaapgevallen. Toen heeft Nada’s vader ons snel lekker samen in bed gestopt. Zaterdag heeft Nada de hele dag met mij buitengespeeld, het was erg mooi weer. Ik mocht in Nada’s mandje voorop de fiets zitten en dan ging Nada lekker met mij fietsen. Ik ben op de schommel geweest, heb aan de ringen gehangen en op de trampoline gesprongen. ’s Avonds lekker in bad geweest met heel veel schuim. Zondags ook van alles gedaan en lekker gebarbecued. Maandag na school ben ik samen met Nada, Gwen en Isa en de opa en oma van Nada naar het verjaardag’s feestje van Nada’s neef geweest. Dit was BEREGEZELLIG . Dinsdag heb ik Nada’s zwemles gekeken en Nada kon het al heel goed, en op het eind mocht ik ook nog even zwemmen. Woensdagmiddag ben ik samen met Nada, Lisa en Nada’s mama naar baby Gijs geweest. Dit was zo schattig. Baby Gijs is 5 weken geleden geboren, en is het buurjongetje van Nada. Donderdag moest Nada de hele dag naar school, kon ik lekker de hele dag uitrusten. ’s Avonds kreeg ik een verrassing omdat ze mijn zo lief vinden, een oranje t-shirt met little prince (kleine prins) erop. Hier ben ik heel blij mee, want deze kan ik mooi met Koninginnedag aan. De laatste nacht nog heerlijk bij Nada geslapen in mijn nieuwe T-shirt . Vrijdag- ochtend moest Nada mij weer meenemen naar school. Dat vond Nada wel heel jammer. Ik heb het BEREGEZELLIGE week gehad bij Nada en haar familie. Bedankt voor alles!
Dikke kus en knuffel van Flip de Beer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten