dinsdag 12 april 2011

Flip de beer gaat weer logeren.




Joepie! Vandaag mag ik met Julian mee naar huis. Thuis kijkt Julian in de koffer welke kleren ik heb meegenomen en ik krijg een shirtje van Cars aan. ’s Middags gaat Julian spelen bij Davin en ik mag mee in de auto. Daarna heb ik nog even met Nynke, het zusje van Julian gespeeld. Zaterdag was het mooi weer, ik heb gefietst (gelukkig had ik mijn fietshelm mee) en geschommeld. Daarna had Julian een verjaardagsfeestje in Arnhem, we gingen daar picknicken in het park. Wat een fijne dag was dat! En oh wat was ik ’s avonds moe, Julian deed mijn pyjama aan en ik mocht lekker bij hem in bed slapen. Zondag ging Julian zwemmen met zijn mamma. Ik mocht helaas niet mee, al had ik wel zwembandjes bij me. Julian vond het ook erg jammer. In bad mocht ik ook al niet. Maar ik mocht wel op de rand van het bad zitten om te kijken naar Julian en Nynke, dat was ook best gezellig. Donderdagavond waren we een beetje verdrietig omdat ik vrijdag alweer terug moest naar school. Maar ik heb een fijne tijd gehad en ben erg benieuwd bij wie ik volgende week mag logeren! Groetjes, Flip

Geen opmerkingen:

Een reactie posten