zondag 3 april 2011

Flip slaapt bij Jibbe





Een berichtje over het logeerpartijtje van Flip bij Jibbe en zijn familie. Ik werd enthousiast ontvangen in huize Seiger, door Jibbe en zijn broertjes. Ze vonden dat ik zo lekker rook. Ik kreeg gelijk schoentjes aan en mocht mee naar het speeltuintje. Met het eten mocht ik lekker naast Jibbe zitten. 's Avonds kreeg ik een pyjama van Bram, Jibbe's kleinste broertje, aan. In het weekend ben ik meegeweest in de auto naar opa Gerard. Daar mocht ik eerst in de aanhangwagen achter Jibbe's trekker en daarna heel stoer op de grote trekker van opa. Na het weekend was ik overdag wel een beetje alleen, maar ik bleef dan lekker in Jibbe's bed liggen. Er was nog even wat verwarring of ik al eerder terug moest naar school, maar nee, ik kon uiteindelijk toch een volle week blijven. Ik heb het erg gezellig gehad, met name de momenten met zijn allen in bed! Dag allemaal, misschien tot een volgende keer.

1 opmerking: