woensdag 9 maart 2011

Mijn belevenissen als Prinses Nada.

Alaaf allemaal,

Vrijdagmiddag met de schooloptocht was het dan eindelijk zover dat ik als kleuterprinses verkleed mocht.
De hele week kon ik al niet wachten tot het zover was. Toen de optocht bijna begon was er voor Prins Luuk en voor mij een verrassing. Juf Annelies vertelde ons dat wij in een hele mooie auto mochten zitten tijdens de optocht. Dit was reuze leuk en spannend. Na de optocht in de vereeniging mochten we met z’n tweetjes naast elkaar zitten. Mijn papa en mama kregen van mij een onderscheiding, een hele mooie medaille. Papa en mama zijn hier heel blij mee. Daarna kregen wij van graaf Alphons, adjudant Raimond, baron Gerben, adjudant Rogier, schoolprins Jurre en prinses Iris hele mooie medailles. Van jeugdgraaf Robbin en gravin Chiara hadden we ’s ochtends op school al een medaille gekregen. Op het eind had ik 6!!!!!!!!! Medailles. Ik ga ze allemaal mooi op mijn slaapkamer ophangen. Verder hebben we nog heel vaak de polonaise gedaan en dan mochten Prins Luuk en ik iedere keer voorop lopen. We kregen ook nog ranja en chips, toen kon ik mooi even bij de kindjes uit mijn klas zitten. Mijn dag kon al niet meer stuk, won ik ook nog de kleurwedstrijd!!!!!
Iedereen Dank je wel voor de ontzettend mooie dag.
Groetjes, Prinses Nada.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten