maandag 14 maart 2011

Hallo, ik ben Flip de Beer. Bij wie mag ik logeren, wie is dat deze keer?






Hoera! Nu mag ik naar Isabel. En wat een geluk : het is Carnaval.

Toen we thuis kwamen na het Carnavalsfeest van school mocht ik de hele middag spelen met Isabel en haar broertjes.
’s Avonds was iedereen moe en mocht ik bij Isabel in bed. Mmmm… lekker samen slapen. Max, het baby-broertje van Isabel kwam ook nog even bij ons liggen. Dat was gezellig!
De volgende dag was het Carnaval in Losser. Ik mocht met Isabel mee naar Plexat om patatjes te eten. Ook mocht ik op de Carnavals-disco-step. We hebben het hele weekend samen Carnaval gevierd en heel veel gelachen.

Dinsdag was de Carnaval weer voorbij en hebben we de hele dag uitgerust. Ik heb die dag wel 5 keer andere kleertjes aangehad, Isabel vond het leuk om mij te verkleden. Ik mocht zelfs het t-shirt aan van de favoriete voetbalclub van de papa van Isabel.

Isabel is dol op koken en ik mocht helpen! We hebben spaghetti gemaakt en het daarna lekker gegeten.

Het was een gezellige week. Dag lieve Isabel en je broertjes, bedankt voor alles!

Dikke kus van Flip de Beer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten