maandag 17 januari 2011

Flip’s logeerweek bij Gideon.

Nou, het was me het weekje wel. Vrijdagmiddag kwam ik binnen bij Gideon en zijn familie. Ik werd hartelijk onthaald, vooral door Gideon zelf en zijn broertje Quinten.


Alles werd uit mijn koffertje gehaald en bekeken. Na het middageten mochten we spelen tot 15.30uur. Toen moest Gideon naar de zwemles. Ik zelf ging ook even zwemmen in de wasmachine.
Heerlijk was dat. Weer helemaal schoon en fris kwam ik er uit. Nog even opwarmen op de verwarming en ik kon de hele week weer mee. ‘S avonds mocht ik lekker bij Gideon in bed slapen.
De volgende dag werd er besloten dat ik toch wel weinig echte jongenskleren had. En aangezien Gideon helemaal gek is van Cars kreeg ik een nieuw hemdje aan met Takel er op. Tja, het was wel iets te groot, maar met een beetje kunst en vliegwerk werd het hemdje gelukkig geen jurkje. De rest van de week heb ik de hele week mijn nieuwe hemdje gedragen. Ik ben er erg gelukkig mee.


Het overige deel van het weekend hebben we heerlijk gespeeld. Soms ging Gideon even weg, soms met zijn familie, en dan kon ik heerlijk uitrusten en eens goed rondkijken in het huis van Gideon.
Op maandag en dinsdag moest Gideon naar school en daarna de BSO. Hij had toen niet veel tijd om te spelen. Maar gelukkig mocht ik wel lekker bij hem slapen.

Woensdagmiddag was Gideon weer vrij. Even heerlijk gespeeld, waarna Gideon weer weg ging om met Joris te spelen. Gelukkig was Quinten nog wel thuis en heb ik met hem gespeeld.
Op donderdag moest Gideon weer de hele dag naar school, maar hij was gelukkig al op tijd in huis, zodat we nog even konden spelen. Daarna moest mijn koffertje weer ingepakt worden. Op vrijdag ging ik weer terug naar school. Gideon, Quinten en ik vonden dat erg jammer, want het was een hele leuke week geweest.

Bedankt voor het logeren.
Groetjes,
Flip de Beer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten