dinsdag 4 januari 2011

Flip slaapt bij Anouk

Hallo daar ben ik weer!
Ik ben Flip de beer, bij wie mocht ik logeren? wie was dat deze keer?
Ja" bij Anouk Leloux





Ik ben de kerstvakantie ook maar gebleven, anders was ik ook zo alleen op school! Ik mocht ook helpen de kerstboom te versieren, en is hij niet mooi geworden?





toen was het bedtijd.Anouk heeft mij nog een mooi boek voor gelezen, het A,B,C van Bobby





Nog een paar keer, en we kennen het hele alfabet

We hebben het erg Gezellig, samen een mooie kleurplaat gemaakt.


En dit lieve kleine hondje Tosjca, is gelijk met mij gekomen, maar zij mag bij voor altijd bij Anouk blijven, en ik moet nu weer naar school voor mijn volgende logeerpartijtje.
Heel veel liefs, en het was heel erg gezellig "Flip"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten