maandag 7 februari 2011

Flip slaapt bij Lisa

Dinsdag 1/2/20011

Hallo, ik ben Flip de beer bij wie mag ik logeren wie is dat deze keer?

Jaaaaa bij Lisa. Ik ben daar al eens eerder geweest bij haar grote zus Lian. Gezellig!!!!!!!
Toen we thuis kwamen van school heeft de mamma van Lisa mij en de kleertjes even lekker gewassen,nu ben ik weer schoon en fris. S`middags hebben we een beetje gespeeld en gegeten en toen moest Lisa naar de zwemles en ben ik even alleen geweest met Lian en haar oma. Na de zwemles was het alweer bedtijd. Nadat de mamma van Lisa ons had voorgelezen mocht ik lekker bij Lisa op de kamer slapen.


De volgende morgen moest Lisa natuurlijk eerst naar school. Hierdoor moest ik mezelf maar vermaken, want de mamma van Lisa moest ook weg. Gelukkig was het woensdag, dus was Lisa s`middags lekker vrij. Nadat we weer even gespeeld hadden zijn de dames met z`n drieën weggeweest na de Mediamarkt in Hengelo. Lisa en Lian hadden genoeg centjes gespaard om een fototoestelletje te kopen en toen ze terugkwamen ben ik dan ook heel vaak op de foto gekomen.



De avond was zo voorbij en na weer lekker geslapen te hebben was het alweer m`n laatste dag bij Lisa. Tja, het was donderdag dus dat betekent voor Lisa de hele dag naar school. S`avonds moesten we Lian naar de streetdance brengen. Na het avond eten was het alweer bedtijd. De volgende morgen moest ik m`n koffertje inpakken want ik ging weer terug naar school om daarna weer bij iemand anders te gaan logeren. Maar ondanks dat het erg kort was heb ik het wel gezellig gehad bij Lisa. Nou tot de volgende keer maar weer.



Doeiiiiiiii , Groetjes van Flip de beer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten