donderdag 9 december 2010

Flip de beer gaat weer logeren.


Een klein berichtje van FLIP


Hallo allemaal,

Ik ben Flip de beer, ik mag elke week bij iemand anders logeren…
Gezellig samen leuke dingen doen, ik mag alles bijvoorbeeld zwemmen of in bad maar als ik heel vies ben geworden wil papa of mama mij dan even in de wasmachine stoppen.

Ik heb een koffer bij me met mijn spulletjes. Ik moet wel weer op tijd terug zijn, wanneer dat is staat op een briefje of in het mailtje.

Het zou leuk zijn als u de beleveninssen van mij met uw kind uitwerkt en deze naar de juf mailt. Dan kunnen zij het op onze website zetten. Foto´s zijn ook welkom.


Inhoud koffer:
· Flip de beer
· Tandenborstel
· Pyjama
· Regencape
· fietshelm
· trui
· broek
· 2 rompertjes
· zwembroekje
· zwemvleugeltjes
· knuffel

Heel veel groetjes en een dikke knuffel van MIJ!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten