donderdag 23 september 2010

Hallo allemaal,
Alles gaat weer zijn normale gang na de brand en na de sponsorloop. Het was heel fijn alle meelevende berichtjes te lezen want ook de juf was toch wel enigzins van slag na de brand omdat wij het vuur ontdekten en wel heel dicht bij de brandhaard zaten. Het is ook heel fijn dan een duopartner te hebben die het op zich neemt de ouders te mailen, temeer omdat ik 's middags weer voor groep 7 stond. Dankjewel Desiree.
Gelukkig konden we vrijdagochtend meteen even in het lokaal van juf Irma een tekening maken over de brand en even van de schrik bekomen.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de reactie die eerder gegeven is. Dat we heel blij zijn dat het zo is afgelopen en dat er door de juffen adequaat is gereageerd.
    Ook wil ik aangeven dat ik het als ouder heel prettig vind om via de blogs te lezen wat er gebeurd in de klas. Hierdoor is een gesprek met mijn dochter makkelijker en kan ze enthousiast aanvullen wat ze heeft gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen